2012-04-02

Nu är det inte långt kvar till Påsk = åka hem till Sverige.

Det ska bli extra mysigt att åka hem den här gången eftersom jag har en ny liten familjemedlem att hälsa på, Nellie ♥

Under mina dagar hemma ska jag träffa vänner och familj, fira min födelsedag ( 15 Mars), skriva matte prov och besöka min eventuellt nya arbetsplats.

Jag har inte velat avslöja detta innan eftersom allting har varit väldigt oklart. Men nu har jag iaf bestämt mig.
Jag ska flytta hem till Mantorp =)
Jag har fått en liten lägenhet med uteplats nära både min syster och mamma. Det ska bli så mysigt att komma hem en stund. Tanken är att jag ska studera på distans och då tillbringa mina första 6 månader i Sverige.

Eftersom det inte verkar som om jag får med mig min kära hem till Sverige de närmsta åren så vill jag göra de här nu.

Så planen är att åka hem, studera, jobba, umgås med alla mina vänner. För att sedan bli rastlös och trött på stan och sedan flytta tillbaka till mitt hjärta i Oslo.
Ha ha ha, ja... Jag tror att det är så de kommer bli =) Men då har jag iaf fått en liten dos av mina nära =)

Det kommer bli otroligt jobbigt att flytta härifrån. Jag kommer sakna M, mina underbara arbetskamrater, vänner och hela storstadslivet. Men som sagt, med tanken om att jag ska komma tillbaka igen så känns allt lite lättare.

Nu vet ni det =)

Nu ska jag fortsätta plugga den här satans matten!!!!!!!!!!!

Ha en fortsatt trevlig Måndag!!

Pussss

//M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0