Nya skor!!

Hej och hallå folkens!!

Jag har i dagarna sagt upp mitt träningskort, eftersom jag ska flytta hem till Sverige så känns det skit dumt att fortsätta betala på det.
Har nu istället bara Pw och löpt (joggat) lite ist.
Men det jag ska komma till är följande....

Jag måste köpa nya skor!!!

Jag vill ha ett par walkingskor och ett par träning/löparskor.

Har provat en del från Reebok och en del från Nike. Men jag blir lite osäker... Vad ska jag köpa?????????

Vill ha alla tips jag kan få!!!!!! Hjälp!!!!


Har kollat på dom här två modellerna.. Någon som har provat dom??



ET PLUS VIVE W


Nike Free 3.0 V4 W


(BILDER FRÅN STADIUM.SE)


Kommentarer
Postat av: Fotograf Cecilia Möller

Ha ha, jag har båda modellerna! Den nedre har jag i Lila och det kanske är 2.0 modellen. Men jag älskar Nikeisarna. Easy Tonearna är bra med, men Nike kick ass!

2012-04-26 @ 15:54:07
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag har easytone skorna, dem gillar jag väldigt mycket men de funkar bara att gå i, jag hade dem på en step och coreträning och höll på och vricka fötterna. De där Nikeskorna ser dock sköna ut, de påminner lite om mina andra skor som jag har och tränar i reebok zig mycket sköna!!!!!!!

2012-04-26 @ 19:52:28
Postat av: Malin

Ååååå...

Tack för svar =)

Det är ju så svårt, finns allt för mycket att välja på.

Men då får jag helt enkelt köpa båda jag med =)

2012-04-27 @ 00:21:53
Postat av: Sandra

Klart du ska ha två par, man kan aldrig få för många bekväma skot :)

2012-04-27 @ 02:14:36
Postat av: Malin

Det är faktiskt sant =)

2012-04-27 @ 12:57:01
Postat av: Sandra

Vilka skor blev de då?

2012-05-01 @ 08:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0