Alltid roligare när man är två <3

Hej!!!
Då va det dags för de förtsa inlägget i vår nya blogg. Känns riktigt kul, har en känsla av att det här kommer bli bra. Jag har ju bloggat lite till och från tidigare, men de är ju alltid roligare när man är två♥
Eftersom jag bor och arbetar i Oslo så tycker jag att det här är ett super bra sätt att berätta för mina kära vänner hur mina dagar och mitt lilla liv ser ut och samtidigt kunna vara uppdaterad om vad mitt klot och hennes lilla prinsessa sysslar med på dagarna.

Jag kommer kanske inte skriva om så mycket bajs och blöjor tyvärr, för er som vill läsa om det. Men jag ska göra så gott jag kan för att de ska bli en någorlunda bra läsning iaf :o)
Det kommer mest handla om min vardag hemma i Norge.

Ha en super fin torsdag folkens!!

//M



Kommentarer
Postat av: Alexandra

Freakin awesome! Nu har jag äntligen en vettig blogg att följa! Puss på er töser!

2012-02-02 @ 15:44:33
URL: http://leximorales.blogg.se/
Postat av: AnnMari



Att du inte förstår hur söt du är i ljust hår. Kram

2012-02-03 @ 18:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0