Fredag!!

Go morgon fredag!!!!
Äntligen är det fredag, men samtidigt känns det lite tråkigt... I dag är de sista dagen hemma i Mantorp. I morgon bär de av till Oslo igen.

I går va jag hos mormor och morfar och fika på f.m. Vi kolla på kort sen jag och Anna va små, eller inte bara jag och Anna, alla vi kusiner. De va så mysigt =)



JAG



Jag och Kusin JL



Jag och Kusin V.L


På eftermiddagen va jag hemma hos min lilla Theis.
Kvällen avslutades faktiskt tillsammans med min gamla vän Andreas. Riktigt trevligt att träffas.

Men nu äre Fredag, idag ska jag träffa Sonja, åka till Lkpg, träffa Thea och eventuellt ta en Öl med Micke och Ante ikväll.

 Hoppas alla får en fab fredag!!!!

//M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0