Fresh

Ny och fresh blogg då, inte dåligt! jag hade en gång i tiden en blogg som jag skrev......hmmm typ aldrig i men nu fick jag suget när Malin bjöd upp till dans och som alla vet är det alltid trevligare att dansa två än ensam. Så då fick det bli så att vi bloggar tsm =) Klart kloten ska ha en blogg ^^
Mina inlägg kommer nog att fyllas med info om mina intressanta dagar som mammaledig......typ som i morse så bajsa Saga and she shit sideways...ut på hela pyjamasen! Sånt som är hett i min vardag. Men jag ska försöka klämma in lite annat skoj oxå =)

Lite bilder från idag =)

Ute och rastar barnet.

Jag själv, ute och rastar barnet, passade även på att elda upp gamla tidningar i tunnan!
Det är konstigt att det ska vara så rackarns roligt att få tända eld på gammal reklam....smygpyroman.....hell yeah!

Barnet som envisas med att knöggla ner mössan över ögonen när hon ska sova i vagnen!

Barnet aka Saga sover bäst när hon får knöggla in huvudet i mössan!

Plätten aka Malin aka Klotet och min dotter Saga =)

Sen kom ho äntligen på besök, klotet från Oslo aka Plätten aka Malin ;)


Fin dag idag. Nu ska jag försöka natta barnet. Go natt! =)


Kommentarer
Postat av: MajaBaja :)

Hej :D Vilket underbart beslut :)

Så får jag lite mer uppdateringar ifrån er och lilla livet Saga och hennes bajs ;)

Hoppas du/ni håller denna igång nu.

Tänk på att jag sitter hemma själv på veckorna och behöver lite tidsfördriv :)

Hoppas vi alla ses snart!

Puss och kram

2012-02-01 @ 23:41:05
Postat av: Kuuuuuul :) läggs till i favoriter <3

2012-02-02 @ 06:42:59
Postat av: Jenka :)

Hehe...min kommentar innan blev visst lite galet ;) men igen...kuuuuuul, läggs till i favoriter :-D

2012-02-02 @ 06:45:34
Postat av: Sarah

Kul Sandra!!

2012-02-02 @ 07:01:02
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Trevligt med lite stalkers på bloggen oxå, det gör ju att man vill fortsätta skriva och oftare! Gillar kommentarer så fortsätt med de! :) <3

2012-02-02 @ 10:09:01
Postat av: Anna

Fint!! Va kul, skriv varje dag tycker jag så känns det lite som vi ses oftare än va vi gör... Hihi! Tack för idag, hoppas resan hem gick bra? Kram

2012-02-02 @ 21:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0