God morgon Lördag!!

Äntligen Lördag!

Sitter hemma med mitt morgon/f.m. kaffe. Har precis kastat in en maskin med tvätt och väntar samtal från min bästa Sonja.
Känns som en bra start på lördagen.

Kl. 15 är de dags för veckans sista arbetspass, kl 20.30 får jag med ta helg :-)


Idag kommer  mitt hjärta hem till Oslo, han har vart i Sverige en tur, men ikväll är han hemma igen, mys ♥
Då ska vi avnjuta en förhoppningsvis god middag och faktiskt dricka lite bubbel, har en flaska hemma och den kan ju inte bli stående hur länge som helst ;-)

Lördag = Bra dag!!

Nu ska jag fortsätta fixa lite här hemma.

Hoppas alla får en superfin dag!!

Glöm inte checka våran nya kategori "Bloppis" . ( Våran lilla loppis )

Ha deeeeeeeee!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0