Lördag!

Äntligen helg!
Jag är fortfarande inte bra, fortfarande förkyld och ögonen bara rinner. Får badda och tvätta hela tiden. Jag hoppas verkligen att de släpper snart, förstår inte att det tar så lång tid.

Trots att det känns som att jag har blivit överkörd av en lastbil och även ser ut..typ så, så tog jag en snabb sväng på stan.
Eftersom alla affärer i Norge är stängda på söndagar så va de lika bra att göra det direkt på f.m. idag.
Handla lite mat, lite godis, lite snacks och lite frukt. Ja som sagt lite av varje, mat är ju medicin har jag hört :o)
Jag har också varit och köpt flyttkartonger, en miniräknare och fixat papper till skolan. Läser Matte B på distans, då är miniräknare ett måste!!

Efter det va jag ju bara tvungen att trösthandla en ny tunika/klänning, den va ja lätt värd!!

Resten av dagen/kvällen kommer bli som alla andra den här veckan.... :o(
Soffan med en rad olika filmer och serier. Nån som har nått tips??

Önskar er alla en supermysig helg ♥

//M





Kommentarer
Postat av: tania

skins (brittiska versionen) är världens kanske bästa serie!!

2012-02-11 @ 17:45:28
URL: http://taniataniatania.blogspot.com
Postat av: Malin

Tack!!! Ska kolla det direkt =)

2012-02-11 @ 17:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0