Måndag...

Varför går alltid helgerna sååååå fort????
Aja... bara att acceptera att det är Måndag igen =)

Helgen har för den delen varit helt ok =)
Börja med att ta en super trevlig AW med mina kära arbetskarater redan i Torsdags, det måste vi snart göra om.
I Fredags va jag helt slut, räcker med två cider och lite sömn så är jag bra trött, asss.
Men, det gick fint, de va ju trots allt FREDAG.
Efter jobbet, tog jag en fika och en mini runda på stan med tjejerna från jobbet. Jätte mysigt.
Borde vi göra varje Fredag när vi jobbar dag =)

Sen har helgen bara rullat på..

Idag har jag suttit framför datorn och telefon hela dagen. Är på jakt efter en ny lägenhet och då får man tydligen ligga i,  de har jag märkt.
Är de någon som har en 3 rok i centrala Oslo att hyra ut eller vet någon som har, så är ni mer än välkomna att höra av er =)

Har iaf lyckats få en visning, Onsdag kl 15.00, hoppas, hoppas =)

Nu ska jag ringa upp min underbara systerdotter och skypa lite med henne, MYS ♥

Hoppas alla får en bra start på veckan!!

// M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0