Mannen

Idag har jag fått eldat lite igen =) Det är så trevligt, mannen i familjen fick oxå vara med idag <3








Sen drog mannen aka Richard in till "stan" då passade jag på att skotta våra förra grannars uppfart i brist på annat att göra medans barnet sov som en stock i ett par timmar. Det är lite tommt utan grannar, ingen som bankar med käppen i emelentet eller som kommer slita i trädgården på sommaren. Vi saknar er Gösta och Rut, hoppas det kommer ett bra par som får äran att flytta in där ist, men jag hoppas att vi får möjligheten att bjuda hit våra vänner Anna och Christian att bo här. Det skulle vara så skönt om man faktiskt kände grannarna redan från början.

Nu är det film som gäller men jag ska nog spela lite sims oxå som jag har torskat på.

Sov gott sen, de ska jag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0