Tisdag!

God Morgon!!

Då va det dags igen, känns som jag blir sjuk varje gång jag har varit hemma på besök.
Vet inte om det är ledigheten som gör mig dålig?? Eller så är de alla mina barn som har smittat mig, dom är ju riktiga bakteriebomber!!

Oavsett hur eller vem jag har fått det av, så har jag iaf fått ögoninflammation, en ganska duktig dos också.
De är så äckligt och väldigt obehagligt, plus lite halsont och feber på de =/

Så nu sitter jag i soffan med min kopp te och väntar på att få gå till legevakten. Tror kanske inte det finns så mycket dom kan göra, men eftersom jag har haft feber och ont i halsen också så känns det lika bra att gå dit.

Antar att det här kommer bli en dag i soffans tecken, risken finns att det kommer fler inlägg under dagen =/
 
Ha en super digg dag mina vänner!!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0