Torsdag!

God morgon!

Nu är jag inne på min tredje dag i soffan ;-(
Igår när jag gick och la mig va jag helt övertygad om att jag skulle gå till jobbet idag, men inte de.
Vaknade med ihop klistrade ögon och ond hals....
De brukar ju alltid vara värst på morgonen, men ögonen både känns och ser ganska obehagliga ut, så 1 dag till hemma för min del. 

Antar att den här dagen kommer se ut som dom senaste dagarna, ligga på soffan, dricka te, knapra alla möjliga piller från Paracett till D-vitamin, badda ögonen, plugga lite, varva internet och titta på värdelösa serier på tv.  
Ha ha ha, de där lät väl riktigt kul??


Nu ska jag fortsätta dricka te och titta på tv. Och kanske somna en stund på soffan, de har blivit ganska dåligt med sömn dom sista nätterna...

Ha det gott!!

//M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0