Bye bye Tollbugata!!

Då va det gjort.
Nu har vi flyttat, från centrum till Grunerlökka. Det känns superbra! Jag tror jag/vi kommer trivas här ♥
Under veckan som gått har jag blivit 1 år äldre också... Å herre vad tiden går...
På min födelsedag va vi ute och tog ett glas vin efter jobbet, tack alla som va med, supermysigt.

I helgen har det stått jobb och flyttpyssel på schemat. I Lördags va jag, Kine och Henriette på Tilt och tog ett glas vin. Ett glas räckte gott och väl. Mycke trevligt. Tack för det!!

Idag är det Måndag, ny vecka och nya möjligheter =)
Min kära är på personalfest och kommer inte hem förns i morgon och våran nya sambo är på jobb så jag har en kväll för mig själv. Lite tomt men också lite skönt =)

Nu ska jag fortsätta slöa på soffan!!

Ha deeeeeeeeeee!
//M








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0