Förstklassig fika!



Idag har Saga och jag besökt Therese och hennes underbart söte son Ludvig.
Alltid lika trevligt att besöka dem i Boxholm, det bjöds på jättegoda kaffesmakande kaka till kaffet =) sedan begav vi oss ut på byn och kollade läget, det shoppades en del barnmat som ska porvsmakas framöver.

Vi gick även förbi den "nya" butiken som jag nämnt i tidigare inlägg (som inte har öppnat än). Jag surfade loss förut och snubblade in på den "nya" butikens webshop. Hmm sjukt fina saker och jag vart bara mer och mer inspirerad till att spendera. Men det får vänta till lön, sen ska Saga få en kudde formad som en uggla. Här har ni sidan, klicka in er och njut av salig inredning =) http://www.lillatussilago.se/




<3 <3 <3 <3



XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0