Hallå Folkens!!

Äntligen är det  vår i luften!!!!
Det är helt fantastiskt va lite värme och solljus kan göra,  jag mår såååå bra av det, härligt äre!
Fram med brillerna, converse`n, grillen och allt annat som gör att man får vårkänslor!!!

Dagarna som gått har jag mest jobbat och pluggat. Det blir ganska intensivt med pluggandet när man ska jobba också, men det känns lika bra. Hellre ha ett par tuffa veckor och  få skiten gjort :o)

Men... Jag/vi har iaf vart på lght visning i veckan. En super fin 3a på Grunerlökka, jag hoppas verkligen att vi får den. Vi ska få besked nästa vecka, hoppas hoppas hoppas!
Skulle vara så skönt... 
Om inte, så är paniken nära... Vi har bara den lght som vi bor i t.o.m 1/4 :-S

Nej, nu måste jag sluta...
I morgon är det jobb tidigt som gäller!!


Hoppas alla får en super mysig helg och att vårat vackra väder fortsätter!!! HOPPAS!!!!!



PÖSS

M








 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0