Lycka!!!

ÄNTLIGEN!!!!!!!

Den här dagen lyckades bli den bästa på länge!!

Vi har fått en lägenhet!!!!! Åååååå så härligt :-)

En superfin 3:a på Grunerlökka, fick beskedet idag och nu är redan kontraktet skrivet och nycklarna i fickan, skönt!

Det har vart ett par stressiga veckor med jakt på lägenhet eftersom vi redan sagt upp våran och ska ha hittat en  ny, flyttat och flyttstädat innan den 1/4. Men nu finns det gott om tid :-)

Ikväll står det packning på schemat!!!
Jag ska hem till Sverige i morgon. Det kommer bli en resa med, mycket och blandade känslor.
Men de går bra :-) 

Jag ser verkligen fram emot att träffa alla :-)

Speciellt mina nya favoriter ♥

Thea, Edvin och Saga.

Thea ska jag åka till så fort jag slår upp mina blå på onsdag morgon, min lilla ögonsten ♥

Nej, nu måste jag sätta igång med packningen!

Ha de gott folkens!

//M




Kommentarer
Postat av: Sandra och Saga

Äntligen kommer vårt klot till oss, då är vi alla samlade i våran lilla klotklan! :)

2012-03-06 @ 23:32:17
Postat av: Malin

Jaaaaaaaaaaaaaa, äntligen =)

Ses i e.m, Mys <3

2012-03-08 @ 07:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0