Oslo!


Nu är jag hemma =)

Jag har haft superfina dagar hemma i Mantorp. Det blir lite stressigt, men de är de helt klart värt.
Nu har jag träffat alla mina ungar =) 
Här är min lilla prinsessa Thea. Hon sitter i sin fåtölj och läser tidningen, stora tjejan =)




Vi har gungat också =)



Snuttan ♥



Sen har jag träffat Sonja med!! Vi träffades igår, det blev en hel del prat om gamla minnen och mycket skratt. 

Vi har varit på många äventyr hon och jag och gått igenom en hel del tillsammans, så de finns lite att prata om♥ 

 Eddo va också med såklart ♥





Fining =)

Sen har jag som ni vet självklart träffat mina klot!!
Sagis och Sandri!!
Det har ni ju redan sett i Sandras inlägg =)
Jag tog ju inga bilder på lillklota, men vi hade de mysigt iaf =)
Hon är sååååå fin med sina stora BLÅ ögon.

Jag fick med smaka på knäckisarna, verkligen att rekommendera. Tänkte jag skulle prova att göra några själv.Men inte idag, nu ska det packas. Jag har varit och köpt flyttlådor och soppsäckar.
På Måndag går flyttlasset! Härligt!

Ha en fin Lördagkväll!

//M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0