Torsdag =)

Äntligen går vi mot slutet av veckan och heeeeeelg =)

I veckan har jag i stort sett bara fixat och trixat med allt som händer i mitt eget lilla kaos till liv :-/
Just nu är det ganska mycket, men de är jag själv som har snurrat in mig i allt... Så inget eller ingen att skylla på...Tyvärr...

Men jag har iaf hunnit med lite skojjigheter...
Igår va jag här på Lökka och tog en cider och ett par koppar kaffe tillsammans med M och J från mitt förra jobb, väldigt trevligt!! Tack för de!!!

Idag stupade jag i säng efter jag kom hem ifrån jobbet och tog en alldeles för låååång PN, men, men....
De va jag nog säkert värd =) Skönt va de iaf =) Nu ska jag damma av matteböckerna och försöka få lite gjort.

I morgon är det FREDAG!!!! Så fantastiskt... Och så kommer VICKY till norge!!!!
Ååååå... det ska bli så mysigt att ses =)

Hoppas alla har haft en fin vecka!


//M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0