1 Maj!!

Jag hade en väldigt bra dag igår och det vill säga en härlig start på Maj månad.
Jag har en känsla av att det här kommer bli en riktigt bra månad, de är min sista i Oslo på ganska länge och jag har många roliga tillställningar inbokat,  jaaaaaaaaaaaaaa =)

Igår va jag och Henriette på våran dagstur i Göteborg =)


Det blev helt fantastiskt bra, speciellet med de underbara vädret.
Vi fick shoppa lite, ta en kaffe, äta en lunch och njuta lite av solen...
De va typ det, sen hade våra timmar sprungit iväg och det va dags att åka hem igen =(


Impulsiva endagstrippar är det BÄSTA!!

Men, till nästa resa (som vi redan planerat i Juni) ska vi stanna i två dagar.

Det blir lite stressigt, man vill hinna med så mycket som möjligt och att åka buss 6 timmar på samma dag...
 De är drygt! Va dock tacksam för att vi reste med bus4you iaf ena sträckan =)

Här är lite små ting från igår.



Jag och mitt allra tröttaste face. Det blev ju ingen vidare skönhetssömn på valborgsnatten.
Jag tror alla grannar hade fest hemma....






Åååå Starbucks fanns ju i Göteborg nu. Det visste jag inte innan, härligt =)




Från LAGERHAUS, de finns ju inte i OSLO =(





Från H&M



Och en av mina favorit dofter =)


Det va lite smått och gott av det jag fick med mig från gårdagen!!

Nu ska jag dricka kaffe, undvika socker, duscha för att sedan knalla iväg till jobbet!!

Ha en fin dag i solen folkens!





Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så vacker gumman!

2012-05-05 @ 16:41:55
URL: http://leximorales.blogg.se/
Postat av: Malin

Men guuud... Tack fina <3

2012-05-12 @ 01:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0