BLÄÄÄ!

FY FAN VAD JAG HATAR ATT INTE FÅR SOVA NÅGON JÄVLA GÅNG!


Kommentarer
Postat av: Malin

Men gumman... Vaknar hon ofta??

2012-05-13 @ 12:09:03
Postat av: Sandra

Mm ganska ofta, ibland en gång varje timma, ibland har jag tur att få sova två rimmar i sträck! kan säga att jag längtar inte direkt till kvällen då det är dags art sova! Men det är ju inte hennes fel, stackars lillfisen får ju tänder och saknar sin mamma när hon ligger i sin säng alldeles ensam! :(

2012-05-13 @ 22:14:14
Postat av: Malin

Jag har med haft en skiiiit natt... Somna 00.30 och vaknar 4 =( Och nu är de bara se till att va på jobbet kl 7 =(

Men somnar hoon i eran säng sen då? Eller bär du runt henne till sömns??

Du får se till att sova på dagarna du med eller iaf vila när hon gör de.

2012-05-14 @ 06:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0