Today

Idag är Richard på sin praktik och jag och Saga har bråkat lite på morgonen, hon håller på att få en tand misstänker vi därav är hon extra gnällig! I natt vaknade hon med två timmars mellanrum och kan inte somna om OM hon inte ammas till sömns igen. Så det är vad jag har gjort i natt medan ni andra sov gott! Usch, de är jobbigt!
I morse blev det ytterligare ett försök med välling, prövade med nappflaska först. Det gick inget vidare, sen försökte jag med sked. Det gick inte heller nåt vidare, blir att gå över till gröt igen. Hoppas på att kunna få henne lite mättare på kvällen så hon kanske sover lite tyngre, jag intalar mig själv gång på gång att ha tålamod!
Hur dom helst så efter allt om och men i morse kom vi ut i det faktiskt sköna vädret, vi gick ett varv runt sjunntorp, där hade bonden grusat vägen med stenbumlingar! Det är ett under att Saga somnade och slapp ryggskott, herre vad de guppa!
Vi prövade även sittdelen till Sagas vagn då hon nästan vuxit ur liggdelen :) hon var nöjd att man kunde hålla sig i men selen blir ett annat bekymmer!

Note to self; köp aldrig mer isbergssallad, de smakar ju för fan skitilla!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0