Underbara dag!!

Då va de äntligen freeedag. Ja, nu är de ju iof snart Lördag. Men så blir det när man jobbar kväll =)

Efter jobbet ikväll va jag, Henriette och Eli och synda på Mc`donalds :/
De är egentligen inte lov eftersom jag och Henri numera försöker undvika så mycket socker och jäst som möjligt.
Men, men... Fredag är Fredag ;o)
På helgen får vi fuska lite...

Antar att de kommer bli en del fusk i morgon också. Då väntar hockey på O`learys, Sverige-Italien. Och ska man titta på hockey så måste man ju dricka lite, även fast de är lite sött ;o)

På Söndag ska jag på middag med mina gamla arbetskamrater, dom är ju så söta.
Dom ville träffas innan jag flyttar hem ♥ Hoppas alla kommer!!!!!
 
De är mina planer för helgen. Men nu måste jag sluta för jag ska jobba i morgon också.

Hoppas ni alla får en helt fantastisk helg!!!

//M


Kommentarer
Postat av: Fotograf Cecilia Möller

Sv. Jag kommer inte ihåg vem som var prinsessa vart, ska fråga Carro när hon kommer hem. Hon kanske kommer ihåg. Kul så mycket minnen som kommer fram av bara en bro :)

2012-05-12 @ 20:11:32
URL: http://ceciliamoller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0